Grupni programi

 

PILATES

SP_Matwork-07_72dpi-RGB

(Photography © Merrithew Corporation. Used with Permission.)

Pilates matwork podrazumijeva vježbe koje se izvode na prostirki i kojima jačamo i oblikujemo muskulaturu tijela, ispravljamo i poboljšavamo držanje, te unapređujemo fleksibilnost i ravnotežu. Pri tome se koriste
i mali rekviziti kao što su malene lopte, velike lopte, pilates obruči, elastične trake, štapovi i drugi. Dodatni rekviziti se koriste onda kada želimo dodati raznovrsnost u treninge, ali i onda kada svoje tijelo želimo staviti pred nove izazove. Njihovom upotrebom ciljano utječemo na oblikovanje mišićnih grupa, povećanje mišićne izdržljivosti i fleksibilnosti, ali isto tako s druge strane koriste se kao dodatno pomagalo kojim se olakšava izvođenje nekog pokreta.

 


DOBRO JUTRO PILATES

dobro_jutro

Započnite dan na najbolji način – vježbajući Pilates! Idealno za sve osobe koje su ”jutarnji tipovi” ili osobe koje zbog manjka vremena u danu, svoju tjelovježbu žele odraditi ujutro.

Ovaj ”mind body” trening sastoji se od vježbi koje će poboljšati vašu fleksibilnost, ojačati mišiće trbuha i leđa, oblikovati bedra, stražnjicu i mišiće na rukama i sve to uz relaksirajuću muziku i umjereni tempo.

I najvažnije od svega je da će vam dati dovoljno energije da se osjećate bolje i mentalno i fizički tijekom cijelog dana!


AFTER WORK PILATES

after_workImate li “sjedilački”posao? Jeste li jedni od onih koji se ne dižu od stola osim ako bas ne moraju? Čak i kada osjetite bolove u leđima i mišićima ramenog obruča? AFTER WORK PILATES je idealan za vas! Ojačajte mišiće leđa i trbuha, oblikujte cijelo tijelo i protegnite se odmah nakon posla!

 

 


POWER PILATES

Dinamičan i kondicijski zahtjevan oblik pilatesa koji se preporučuje onima koji imaju iskustva s Pilates sustavom vježbanja i predstavlja intenzivan ”full-body” trening. Programiran je po sistemu balansa svih mišićnih skupina na tijelu pri čemu se koristi vlastito tijelo i različiti rekviziti kao bi se povećala snaga, stabilnost, balans i koordinacija.

Poseban naglasak ovog treninga je na razvoju fleksibilnosti uz pomoć rekvizita yoga blok jer biti fleksibilan znači kvalitetniji život i smanjenu mogućnost povreda.


 

 

BODY FIT PROGRAMInike

BODY FIT programi osmišljeni su u ENERGY FIT studiju i osnovni im je zadatak poboljšati kvalitetu življenja, te omogućiti lakše obavljanje svakodnevnih aktivnosti bez pojave umora i iscrpljenosti. Dinamični su, zanimljivi i utječu na poboljšanje mišićnog tonusa i oblikovanje cijelog tijela, na povećanje snage i izdržljivosti, a samim time i na postizanje bolje ravnoteže, usklađenosti pokreta i ispravno držanje tijela.

Lijepo oblikovano tijelo dodatni je bonus i rezultat vježbanja 🙂

ENERGY BODY FIT je intenzivan workout program oblikovanja cijelog tijela s osobitim naglaskom na “kritične ženske točke” – trbuh, bedra i stražnjica.

Spada u skupinu tzv. “resistance training”, odnosno treninga s opterećenjem u kojem se koriste različiti rekviziti. Osnovni ciljevi programa su oblikovanje i definiranje svih mišićnih skupina na tijelu, čime direktno utječemo na smanjenje potkožnog masnog tkiva, te stvaranje ljepšeg i zategnutijeg mišićnog tonusa, povećanje tjelesne kondicije, povećanje snage i izdržljivosti, jačanje koštano-zglobnog i tetivnog aparata te općenito poboljšanje sveukupnog zdravstvenog stanja.